mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Inuyasha-Shippou beszámolója

2008.04.12. 20:11 | fullpanic | Szólj hozzá!

Inuyasha-Shippou beszámolója
 
 
A nevem Shippou, és egy rókaszellem vagyok. Az apukámmal éltem együtt, csakhogy egy napon a gonosz villámfivérek megtámadtak minket. Apámat megölték és a prémjét diszként használták fel, ám nekem sikerült megszöknöm.
Felesküdtem, hogy bosszút állok apám haláláért, ám egyedül ez nem menne. Ezért volt szükségem a Szent Ékkő szilánkjaira, amely egy Kagome nevű lány táskájában lapultak.
El is loptam, ööö, akarom mondani, sikerült is megszereznem őket, ám a villámfivérek ellen még igy sem sikerült kiállnom.
Kagome utánam jött, és miközben azon fáradozott, hogy engem megmentsen, a fiatalabbik fivérnek sikerült elrabolnia őt.
Ezt persze nem hagyhattam. Ám egyedül nehéz feladat lett volna kiszabaditani a lányt, ezért Inuyashát biztam meg a küldetéssel.

Hm. Az az ostoba Inuyasha. Nem elég, hogy Kagomét is mindig felmérgesiti, még nekem is az agyamra megy. Állandóan piszkál, persze én mondom neki, hogy ez gyerekes dolog, de ő nem hallgat rám. Ostoba Inuyasha. Még azt sem képes eldönteni, hogy melyik lányt szereti jobban… Ostoba…
Végül is sikerült kiszabaditanunk Kagomét. A villámfivérek az Ékkőszilánkokat kérték cserébe, ám annak az ostoba Inuyashának esze ágában sem volt odaadni őket. Igy nem maradt más hátra, mint a csata. Természetesen én is rendesen kivettem belőle a részem; megmentettem Inuyashát, és Kagomét is.
Ezt követően persze könyörögve kérték, hogy maradjak velük, és védjem meg őket a gonosz szellemektől. Mivel jobb dolgom úgyse volt, és Kagome is felajánlott egy csomó apró kis finomságot, amit a saját világából hozott, beadtam a derekam, és beleegyeztem, hogy mostantól elkisérem őket Ékkővadászos útjukon.
Nemsokára összefutottunk Mirokuval, a perverz szerzetessel. Mégcsak gyerek vagyok, de még én is látom, mekkora nőcsábász. Minden szép lányt letámad-persze kevés sikerrel…
Ami azt illeti… Eleinte Kagoménél is próbálkozott, persze finoman a tudtára lett adva, hogy semmi esélye. Eleinte még az Ékkőszilánkokat is meg akarta kaparintani tőlünk; el akarta lopni. Méghozzá alattomosan. Még jó, hogy Kagoméék visszaszerezték.
Csak később derült ki, hogy minek köszönheti a birtokában lévő fekete szélörvényt. Egy Naraku nevezetű fickó átkozta meg vele a nagyapját, és ez a fekete lyuk apáról fiúra száll, mignem végleg végeznek azzal a galád félszellemmel.
Mivel Miroku igencsak megkedvelte a társaságunkat-pláne Kagoméét-csatlakozott hozzánk, igy már négyen folyattuk utunkat, hogy felkutassuk a Szent Ékkő szilánkjait.
Később még csatlakozott hozzánk egy Sango nevű szellemirtó lány is, akinek van egy aranyos kétfarkú macskaszelleme, Kirara. Én őt szeretem a legjobban; puha szőre van, amin nagyon jól lehet aludni, és bármit mondok neki, sosem felesel vissza.
Kiraranak megvan az a képessége, hogy a harcban óriási fenevaddá változzon. Ilyenkor képes repülni, és ami azt illeti, Sango és Miroku, sőt néha még Kagome is gyakran kihasználja ezt a képességét.
Szegény Kirara. Gyakran kihasználtuk, akarom mondani, kihasználták már. Ennek ellenére nagyon, nagyon szeretjük őt, és biztos vagyok benne, hogy ő is minket.
Az utunk most ésszak-kelet felé vette az irányt, mert várhatólag ott lapul Naraku, aki egy Inuyashával és Sesshomaruval vivott csata közben elég csúnyán megsérült. Az a galád most elbújt valahol, és rettegve várja, hogy én, Shippou a rejtekére bukkanjak!

Címkék: inuyasha

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr95422917

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása