mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Dramacon 1. kötet

2007.05.27. 10:12 | fullpanic | 9 komment

Dramacon 1. kötet
 
Voltál már valaha is Animeconon? Hát ha nem, nem tudod mit hagytál ki.
Mindenhol mangák, és animefigurák, a termekben egész nap japán zenék, vagy animefilmek mennek, de talán ami a legszórakoztatóbb, hogy minden lépéssel belebotlasz egy újabb és újabb animeszereplőbe. Igen, akár te is beöltözhetsz ezekbe a jó kis kivágott ruhákba!
 
Na jó, komolyra forditva a szót, eme legújabb kincsünk, a Dramacon is egy ilyen animetalálkozón játszódik. A különbség mindössze annyi, hogy itt, két ember is lehet tömeg…
 
Szegény Christie jól megszivja az első Connal; már az odaút is elég gázos. Őrült barátjaival a fedélzeten elütnek egy mosómedvét, aki úgymond csak ,,pihenget a lökháritón”. Na ja. De ez még csak a kezdet.
Miközben Christie barátja minden csinos csajnak csapja a szelet, azzal a beszólással, hogy ,,igy jobban fogy az áru”, a lány kétségbeesésében olyat tesz, amit eddig még soha: kitálal egy idegen fiúnak a kapcsolatáról. Persze, ettől még nem lesz története a mangának; csakhogy a véletlen besegitésével Christie és Matt egy párszor még összefutnak, na és nagy meglepetésünkre, bele is zúgnak egymásba. Persze, ezt egyikőjük sem meri mutatni (pláne Matt nem, aki megpróbálja játszani-méghozzá elég jól-a laza srácot).
Miért is tennék, hisz másnap már úgyis kilométerekre lesznek egymástól…
 
Egyébként nem kell megijedni! A történet egy cseppet sem ragadós, sőt. Nagyon is humoros. Én speckó egész idő alatt fogtam a hasamat a beszólásoktól, meg a fejektől, amiket a szereplők vágnak. Ez olyan tipikus, állandóan csipkedjük egymást manga. Nekem nagyon bejött.
Igazán annak tudnám ajánlani, aki egy jót akar nevetni. Nagy csattanót és életfilozófiát ne várjunk tőle, de ettől szerintem csak még hitelesebb a történet.
 
Elméletileg 3 kötetesre tervezik, amiből az első már megjelent.
Úgyhogy, cosplayruhát fel, és irány a Con!
 
(Megvásárolhatod az Alexandra könyvesboltban, online, a Bookline, és a Libri online… Na meg persze a jobb könyvesboltokbanJ)
Még több infó: www.mangattack.hu
Pár kép:
 

 

Címkék: dramacon

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr7987744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ayame · http://www.anime-kadio.try.hu 2007.06.20. 15:40:55

Nekem is nagyon tetszett ez a manga,én még sajna nem voltam animecon-on de igy máe el tudom képzelni milyen.Én speciel imádom az olya mngákat mi úgymondˇakár veled is megtörténhetneˇ.Ami a sok viccet illeti minden oldalon van!ilyen mangát még nem olvastam.(már vagy 5X végigolvastam az 1. részt és imádom)alig várom a folytatást ami sajna csak ősszel fog megjelenni.De mind1.az iró:Svetlana Chmakova is az egyik kedvenc mangairóm/aki nem tudná ő a vicceiről is hires/reméleh,hogy ő és a TOKYOPOP mg sok-sok ehez hasonló mangát fog magyarországra hozni!!!

Dyngo 2007.08.08. 21:58:27

Te, ilyen jót én még nem olvastam XD Annyira jó, hogy az már fáj XD Nekem baromira tetszett, és körmömet rágva várom a folytatást :)

Tia^^ · http://rainy-rooftops.gportal.hu 2007.11.17. 18:37:25

Nagyon jó.. Nekem ez az ideális manga. Több hasonlót szeretnék olvasni, csak nem tudom, honnan szerezhetném be őket, mert kezdő vagyok e témában. Bírnám, ha elkészítenének belőle egy anime filmet is. ^^

fullpanic 2007.11.18. 08:46:14

Szia Tia!
Ha hasonlóra vágysz, a hazai piacról beszerezheted a Grimm-meséket. Az igaz, hogy a grafika teljesen más-szerintem sokkal szebb-, de a történetvezetés hasonló; vicces és édi! ^^

ayame · http://www.anime-kadio.try.hu 2007.11.19. 19:39:04

Hello mindenkinek!

------------------------------------------------------------------------
Tiának:Hasonló manga a Princess Ai csak abban van fantasy is.
------------------------------------------------------------------------
Megjelent a Dramacon 2!Nekem már megvan és nagyon jó! Imádom .És fura módon Matt új baráznője pont olyam mint az egyben amit Chrssi elképzel(mikor az anygallal és az ördöggel dumál)nagyon kiváncsi vok mi fog kisülni a dologból.

*Anna/Zoey* · http://www.gportal.hu/vadmacska-fan 2007.12.06. 21:11:05

NEKEM NAON TETSZETT! DE AZOK AZ ARCOK AMIKET VÁGNAK XD...

Kumiko · http://www.iszamasiiclub.try.hu 2007.12.08. 18:27:28

ayame hol vetted meg a Dramacon 2-öt?

Vatta Baba 2008.05.24. 23:03:00

A Dramacon 1-2-t már olvastam és nagyon jóó!!!!!A háromig még nem jutottam el de Christiet a 2részben nagyon sajnálom!

Anna/Zoey · http://www.gportal.hu/vadmacska-fan 2008.11.17. 17:41:54

Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAGYON TETSZETT^^ AJÁNLOM MINDENKINEK :D
süti beállítások módosítása