mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Alive (Élni)

2008.02.09. 20:14 | fullpanic | Szólj hozzá!

Alive
 
 
 
         Megmondom őszintén, hatalmas kiváncsisággal kaparintottam meg karmaimmal magamnak ezt a vaskos kis kötetecskét, de már a közepe táján be kellett látnom, hogy ez egy hatalmas nagy csalódás. Mármint nekem. De szerintem ezzel nem vagyok egyedül.
A kötetet nem ajánlják 16 éven aluliaknak; oké, ezzel még egyet is értek. De hogy pszichothrillerként emlitik?! Na neee! Egy jó pszichothrillerhez ennél sokkal több kell. A néha már-már a Kör cimű filmet idéző, ,,hosszú haj az arcba lóg” feeling ehhez édes kevés. Az alaptörténet jó. De amit kihoztak belőle… Erről inkább ne beszéljünk. Vagyis, mégiscsak muszáj lesz, mert ez az ismertető lényege, nemdebár? ^^’
         Szal, történetünk főszereplője egy Jasiro Tensu nevű halálraitélt, akinek számlájára irhatjuk négy emberkének a megölését. Az indok? Bosszú a barátnő megerőszakolásáért. Na igen. Eddig még izginek is tűnik, csakhogy aztán jön egy titkos kutatócsoport, ami Tensu nagy meglepetésére magukkal viszik a kivégzésre ,,váró” elitéltet.
A gyilkos nincs egyedül; egy nagy darab fickó, név szerint Gondó is a sorsára jut, miszerint egy kisérlet alanyaiként kell résztvenniük, ha nem akarják megvárni, amig beizzitják a villamosszéket. A kisérletről egyikük sem tud semmit, s eleinte csak annyi a dolguk, hogy ne hagyjanak el egy bizonyos szobát, ezenkivül bármit megkapnak, amit csak kérnek-kivéve nőket.
Csakhogy egy idő után nyilvánvalóvá válik, mire megy ki a játék, és Tensu lassacskán megbánja, hogy elfutott végzete elől…
A cél: felébreszteni a legmélyebb gyilkos ösztönöket, ám a fődij még ennél is rosszabbul hangzik. Megindul az életért folyó harc, ami Tensu esetében magát a halált jelenti…
 
Nos, lehet, hogy igy leirásban jónak hangzik, mivel nem akartam lelőni minden poént, igy a kisérlet lényege is kimaradt, ám ha elolvasod, kissé üresnek érzed majd a végét-vagy csak én vagyok ezzel igy?
Szerintem nem sokról maradsz le, ha kihagyod ezt a rövid, egykötetes történetet, bár, ha szereted, hogy nem húzzák el a dolgokat, még be is jöhet neked! Sőt, ha nagyon ki vagy éhezve egy mangára, azért ez is megteszi-a szép grafika már eleve egy jó pont.
Csak annyit tudok ajánlani, hogy ne várj sokat a sztoritól, és akkor talán csalódás sem lesz-na, lehet, hogy én itt szúrtam el… Átlagon felülit vártam, ennek ellenére jóval azalatti teljesitményt kaptam…
 
Az Alive-t keresd a könyvesboltokban(Alexandra, Libri), az 576 boltokban, ezen online, a www.bookline.hu honlapon, vagy a MangaFan webboltjában!
 
Még több infó: www.mangafan.hu
 
Pár kép:

Címkék: élni

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr68332785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása