mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Inuyasha-Sango beszámolója

2008.04.12. 20:05 | fullpanic | Szólj hozzá!

Inuyasha-Sango beszámolója
 
Régebben hallottam egy legendát a Shikon no Tama születéséről…
Több száz évvel ezelőtt élt egy Midoriko nevű papnő, akinek a hatalma olyan nagy volt, hogy képes volt megtisztitani a szellemeket. Több száz szellemmel végzett igy, ám egy napon ezek a gonosz lények összefogtak, hogy örökre végezzenek a papnővel. Midoriko hét nappal, hét éjjelen át küzdött a szellemekkel, ám végül egynek sikerült őt megsebesitenie.
Midoriko utolsó leheletével még megtisztitotta a szellemet, ám a nagy erőfeszitésbe az ő lelke is kivált. Ez a lélek a Szent Ékkő…
S habár Midoriko és a szellemek kővé váltak, legbelül érzem, hogy a papnő még nem veszitette el a csatát. Az Ékkő belsejében még továbbra is dúl a háború a jó és a gonosz között…
Ezért kell megállitanunk Narakut, mert ha megszerzi a Négy Lélek Ékkövének darabjait, és egyesiti azt, legyőzhetetlen lesz, és a világot elönti a gonoszság…
Az az aljas féreg igy is rengeteg embernek ártott már; Inuyashanak, Mirokunak és persze nekem is…

Az apámmal és a kisöcsémmel, Kohakuval egy szellemirtó faluban éltünk. A mi feladatunk volt, hogy elűzzük a szellemeket. Ám egy napon, gonosz csapda áldozataivá váltunk…
A palota ura, aki megbizott bennünket Naraku irányitása alá került, miközben az a féreg maga is ott volt a háttérbe visszahúzódva.
Miután elintéztük a szellemeket, Naraku irányitása a kisöcsémre is kiterjedt, akit arra használt fel, hogy lemészárolja vele Kohaku társait, köztük az apánkat is.
Miközben megpróbáltam megállitani a palota urát, az emberei nyilakkal ránk támadtak, igy nem volt sok esélyünk. Ám Kohaku és én, életben maradtunk. De csak később jöttem rá, milyen áron…
Az az aljas Naraku később azt hazudta nekem, hogy Inuyasha mészárolta le a falumbelieket, és ő gyújtotta fel a szülőhelyemet. Persze ebben is az ő keze volt.
Szégyenemre rátámadtam Inuyashára, de szerencsére hamar kiderült az igazság: Naraku csúnyán átvert engem.
És ami a legrosszabb: most ő irányitja Kohakut. A kisöcsém meghalt volna, ám Naraku egy ékkő segitségével életben tartotta, és most azt csinál vele amit akar; teljesen az irányitása alá vonta.
Viszont ha az Ékkőszilánk kikerül Kohaku hátából, a kisöcsém azon nyomban meghal. Mindössze a Szent Ékkőszilánk tartja életben…
Felesküdtem, hogy megbosszúlom a szellemirtók halálát, és kiszabaditom a kisöcsémet. Ehhez az kell, hogy végezzek Narakuval. Ám az a féreg napról napra erősebb lesz; képes magába szivni más szellemeket is, igy egyre hatalmasabb lesz, míg meg nem állitjuk. 
Inuyashával, Kagoméval, Shippoval és Mirokuval elhatároztuk, hogy bármi áron, de bosszút állunk azokért, amit tett, és semmiképpen sem hagyjuk, hogy megszerezze az összes szilánkot…

Ha már itt tartunk, nem könnyű ilyen útitársakkal utazni. Pláne nem Mirokuval. Az a perverz szerzetes minden alkalmat megragad, csakhogy megfogdossa a fenekemet. Nem is beszélve arról, hogy minden lánnyal kikezd-persze nem sok sikerrel...
Bár nem mintha valaha is féltékeny lettem volna! Ugyan miért tennék ilyet?! Csak mert minden csinos lánytól megkérdi, hogy ,,Lennél-e a gyermekeim anyja?"?! 
Ugyan, kit érdekel...
Aztán ott van a Kagome-Inuyasha-Shippo trió. A kis rókaszellem mindig piszkálja Inuyashát, aki ettől teljesen felkapja a vizet, és pár monoklival jutalmazza Shippo akadékoskodását. Mire Kagome rögtön a kis rókakölyök védelmére kel, és már üvölti is, hogy ,,Fekszik!", amitől persze Inuyasha rögtön padlót fog.
Azért néha mulattató is tud lenni ez a dolog.
De ezeket leszámitva, a barátaim személyében igazi kincsekre akadtam...

Címkék: inuyasha

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr77422910

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása