mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Ruróni Kensin

2007.10.29. 11:14 | fullpanic | 1 komment

Ruróni Kensin 1. kötet
 
 
,,A legendás manga első kötete már a boltokban”-virit minden anime- és mangamagazin lapjain.
Naa, ezt nem azért irom, mintha nem lenne igaz, csak amikor ezt először olvastam, felmerült bennem a kérdés, mitől is olyan legendás.
Bevallom őszintén, nem igazán ismertem a sztorit. Tudtam, hogy készült belőle x részes anime, aminek a főszereplője egy vándor, aki kardjával megpróbálja védelmezni az embereket-vagy valami ilyesmi…
Olvastam róla fórumokon: ,,Hú dejó!” ,,Tök jó, hogy Magyaro.-n is kapható!” Ilyen jó, meg olyan jó. És ezek után ne vettem volna meg?!
Naná, hogy megvettem, és ami azt illeti, nem is bántam meg.
Egy szinvonalas manga, igényes grafikával, szépen kidolgozott karakterekkel és egy nem mindennapi történettel. Hogy miről is szól igazából?
A főszereplőnk, akinek a neve a cimben is benne van-Himura Kensin-egy földöntúli mértékkel megáldott udvarias fiatalember, aki jólesően és gyakran zavartan mondogatja ,,oro” szavacskáját, miközben bal oldalán mindig ott virit szakabatója, egy visszáján élezett kard. Nőies és fiatal külső, hosszú, vörös haj, jámbor tekintet; ez lenne Battószai, az Emberölő?
Nehéz elhinni, de tényleg ez lenne az igazság; Kensin a véres múltat félretéve tiszta lappal kezdte az életét. Persze az emlékeket nem mindig könnyú elnyomni…
Történetünk lényegében egy női hang bekiabálásával kezdődik:,,Battószai! Emberölő!”-ahogy csak a torkán kifér! Miután Kensin egy kisebb sokkban részesül, kiderül, hogy a fiatal lány, Kaoru igazából nem is őt keresi. Még ha a név stimmel is, a lány egy álnok csaló után kutat, aki befeketiti dódzsója hirnevét és igy édesapja emlékét. Kensin úgy dönt, nem hagyja magára Kaorut a harcban, és rövid időn belül fel is tűnik a keresett személy, az ,,ál-Battószai”, oldalán egy árulóval, akiben a lány teljes mértékben megbizott.
Kensin megfizetett a ,,mocskoknak”, ám igéretéhez hiven nem ölte meg őket.
Igy Kaoru dódzsója végre ismét felvirágozhatott-nem sokra rá meg is érkezett az első tanonc, egy fiatal kölyök, Jahiko személyében…
Habár a történet még nagyon az elején van-ha jól tudom, 28 kötetesre tervezik-, igy is már sok mindent megtudhatunk Kensinről és társairól.
Miután a páratlan kardvivó és az újdonsült kistanonc, Jahiko, Kaoru dódzsójában maradt, feltűnik egy méltó ellenfél Kensin számára, akit az iskola kidobott árulója és annak öccse fogadott fel. Zanza, vagyis zanbatós Szanoszuke és a legendás Emberölő párharca elkezdődik… Hogy ki lesz a győztes? A következő kötetből megtudjuk…
 
Élvezhető, szórakoztató manga, amiben még egy-két poén is eldördül. Nekem igencsak úgy tűnik, hogy ezt a mangát igazán nem lehet semlegesen kedvelni. Valaki vagy teljesen odavan érte, vagy kifejezetten nem tetszik neki. Nekem azért sikerült megtalálnom az aranyközéputat^^’; nem kedvenc, de attól még nagyon szeretem!-már csak Kensin karaktere miatt is.^^
Megvásárolhatod az Alexandra és 576 boltokban, ezen online, a bookline és a MangaFan webboltjában!
Még több infó: www.mangafan.hu
Pár kép:

Címkék: ruróni kensin

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr25211648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Buhala Klaudia(kaoru) 2008.08.13. 14:27:28

ez a kötet naon jóóóóóóó
most olvasom a 2.at!
vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó
tetszikmez a könyvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvvv!!!!!!!!!
süti beállítások módosítása