mangázia

Folyamatosan bővülő tartalomismertetők és bemutató képek az itthon megjelenő mangákról és animékről.

Friss topikok

  • Aniron: @KoNeko: ha vársz kb őszig elküldöm... mostanában érettségizem szal időm nem sok a fordításra + ál... (2011.05.17. 21:34) Full Metal Panic!-Kaname VS. Tessa
  • dax92: vki nem tudja h mikor jön ki a FMP! TSR szinkronba? (2009.10.28. 00:03) Full Metal Panic!-Szinkronszinészek
  • tammasibela: Hja, tévében is úgy játszották, bár japán után elég furcsa a magyar szinkronnal :D --------------... (2009.08.08. 19:38) Inuyasha-Az anime
  • tammasibela: Hétvégén szoktam nézni az rtlklubbon:D vicces, bár egy kicsit komolytalan:D ---------------------... (2009.08.08. 19:37) Kaleido Star-Az anime
  • tammasibela: Én csak a filmet láttam de már attól is összetojtam magam:D az eredeti meg mindig izgibb:D ------... (2009.08.08. 19:36) The Grudge (Az átok)
  • tammasibela: Fumoffu a legjobb:D Majd beszartam a röhögéstől. Bár a többiben is voltak jó poénok, de a fumoffu.... (2009.08.08. 19:34) Full Metal Panic!-Az anime
  • XD tt máté KING: olvastam 1,2-szer tetszett valaki írja ki az msn-jét mert partnereket akarok felvenni. Egy srác to... (2008.12.10. 13:45) Nyári srácok 1. kötet
  • Anna/Zoey: Nekem nagyon tetszett ez a manga, mind a 3 kötet^^ De lehetett ovlna mégegy olyan kár h vége:( NAG... (2008.11.17. 17:41) Dramacon 1. kötet
  • Buhala Klaudia(kaoru): ez a kötet naon jóóóóóóó most olvasom a 2.at! vacuki naon jóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóóó tetszikmez a kön... (2008.08.13. 14:27) Ruróni Kensin
  • Sora: Hello! a kaleido star a legis legis legis legis legis legjobb sorozat az egesz vilagon! Ez vezetet... (2008.08.10. 20:27) Kaleido Star-A történet röviden

HTML

Inuyasha-Miroku beszámolója

2008.04.12. 19:54 | fullpanic | Szólj hozzá!

 Inuyasha-Miroku beszámolója

 
A középkori Japánban élt egy hatalmas erejű papnő, Kikyou, akinek a birtokában volt a Négy Lélek Ékköve-eredeti nevén, a Shikon no Tama.
Őt bizták meg az Ékkő őrzésével, hogy a gonosz szellemek nehogy megkaparintsák.
A Shikon no Tama nem egy hétköznapi gyöngy-erejével a birtokosának megnőtt az ereje, s kivánsága valóra vált.
Ám egy napon Kikyou papnő meghalt, s úgy rendelkezett, hogy a holttestével együtt égessék el a Négy Lélek Ékkövét is…
Csakhogy ezzel a Négy Lélek Szent Ékköve nem tűnt el véglegesen; 500 évvel később Kikyou lelke és a gyöngy reinkarnálódott egy 15 éves gimnazista lány, név szerint Higurashi Kagome testében.
Kagome igy megkapta az elhunyt papnő erejének egy részét-miszerint szent nyilvesszőket képes kilőni, és képes megérezni a Szent Ékkő jelenlétét-, s nagy örömömre ezenfelül még örökölte a szépségét is.
A lány 15. születésnapján beleesett a házukhoz tartozó szentély kútjába, igy eljutott ide, a középkori Japánba-ahol hagy jegyezzem meg, rengeteg csinos lány van, akik ráadásul alig várják már, hogy a gyermekeim anyja lehessenek…
Kagome persze egy kicsit meg volt rémülve, hogy mégis hova került. Dee, nem kell félteni a kislányt, hamar megtalálja a helyét.
Nem sokra ideérkezése után, találkozott a félszellem Inuyashával.
Háát, hogy is mondjam. Nem valami nyugodt pasas, de azért néha el lehet vele dumálni… A kár csak az, hogy ha széplányokról akarok beszélni, rögtön eltereli a témát.
Na mindegy. A lényeg, hogy kiderült, Kagome testében van a Négy Lélek Ékköve.
Az Ékkő hamarosan kivált a testéből, és a lány nagy pechére össze is törte azt a szent nyilvesszővel. Na igen, Kagome. Jobban is figyelhettél volna. Na de mindegy. Végül is, ha te nem jössz közbe, sosem ismerkedhettem volna meg a gyönyörű Sangoval, és sok más helyes lánnyal.
Naa, de ne rohanjunk ennyire előre! ^^ Vegyük úgy, hogy nem mondtam semmit!
Tehát Kagome szilánkokra törte a Szent Ékkövet, ami pedig nem jó, mert igy rengeteg gonosz szellem megkaparinthat magának egy-egy szilánkot.
Pláne Naraku, aki a legeslegesleggonoszabb szellem az összes közül.
Ha már itt tartunk, az az átkozott volt, aki megátkozott a tenyeremen lévő fekete lyukkal, amellyel bármit beszippanthatok-olyasmi mint egy örvény.
Szóval ha az az átkozott nem veri át a nagyapámat, akkor nincs a tenyeremen most ez a lyuk, és akkor békében élhetnék egy gyönyörű lány mellett, amig meg nem halok!
Merthogy ez az örvény egy napon engem is be fog szippantani…

De hát ne térjünk el a tárgytól! Ööö, hol is tartottam? Ja igen!
Kagoméra hárult a feladat, hogy összegyűjtse a Szent Ékkö szilánkjait-mivel ő törte össze.
Ebben segit neki Inuyasha-persze nem holmi önzetlenségből. Hová gondolunk…
Mindössze azért, hogy ha összegyűjtik a szilánkokat, akkor teljesülhessen a vágya, miszerint teljesen szellemmé akar válni. Botrányos…
Nos, itt jövök ÉN a képbe!
Kagome és Inuyasha egy útjuk alkalmából összefutottak velem, és mit ne mondjak… Nagyon megtetszettem a lánynak… Kagome teljesen belém habarodott. Én persze mondtam neki, hogy nem, nem lehet, mivel neki ott van Inuyasha. De ő egyre csak azt hajtogatta, hogy engem szeret és senki mást.
Nem mondom, tényleg csinos lány, de mivel láttam Inuyashán, hogy milyen féltékeny, megesett rajta a szivem, és azt mondtam, inkább hagyjuk…
Perszee, abba azért beleegyeztem, hogy együtt keressük tovább a Szent Ékkő szilánkjait. Meg hogy végre leszámoljunk Narakuval.
Inuyasha mindig azzal jön, hogy majd ő megöli a kardjával, a Tessaigával. Persze én tudom, hogy nem képes rá. Egyedül ÉN intézhetem el a Szélörvénnyel. És ha az a hülye félszellem még sokáig akadékoskodik, őt is beszippantom.
Miért is ne… Ha Inuyasha meghalna, akkor Kagome is az enyém lehetne…
Úgy értem… Minek kéne nekem az a lány, hiszen minden szépség a lábaim előtt hever.
Szóval együtt folytattuk utunkat, hogy összegyűjtsük a szilánkokat, és hogy végezzünk Narakuval. Az a bestia! Emlitettem már, hogy mit csinált a tenyeremmel? Az az átkozott… Ja igen, ezt már mondtam.
Akkor nem is várakoztatlak tovább, folytatom a beszámolót: utunk során találkoztunk Sangoval a nagyon-nagyon helyes szellemirtó lánnyal. Persze, természetesen ő is rögtön a lábaim előtt hevert.  Hát most mit szépitsem a dolgot, nem?
Ami azt illeti, neki is bőven van mit törleszteni Narakunak. Meg akarja bosszúlni az öccsét, Kohakut. Hm… A kis pimasz. Bezzeg Sango őt állandóan ölelgeti.
Bááár, nem mintha velem ezt nem tenné! Nehogy félreértsetek! Sango TÉNYLEG szokott ölelgetni! Ha mondom! Miért is hazudnék?! Naa higgyétek el, légyszi…
És ha már itt tartunk: ha szép lányok vagytok, jelentkezhettek nálam, Mirokunál, a tehetséges és jóképű szerzetesnél, hogy megjósoljam a jövőtöket.
Igen. Már most látom… Nagyon, nagyon sok gyereked lesz-méghozzá egy szerény szerzetestől. ^^

Címkék: inuyasha

A bejegyzés trackback címe:

https://manga.blog.hu/api/trackback/id/tr20422892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása